[ חזרה ]

1

יוגה לנשים בהריון

הריון הוא דבר קסום, חיים חדשים מתהווים בתוכך.
גופך מתאים ומכין עצמו להתהוות חיים חדשים אלה וללידה מה שאומר שתקופת ההיריון מאופיינת בשינויים הורמונאליים ופיסיולוגים מורכבים.
הריון מגדיל אצלנו את הערות והמודעות לגופנו ומאפשר לנו להתקרב לעצמנו.
והוא זמן מצוין לתרגול יוגה. יוגה לנשים בהריון היא לא רק עוד התעמלות,
יוגה היא איחוד רגע של ערות וקבלה, התכוונות ומיקוד הזמן שבו את קשובה לעצמך ולגופך ממקום פתוח, חומל, אוהב ומקבל.
יוגה להריון הוא גם תרגול גופני המלמד אותנו קודם כל נשימה נכונה.
הנשימה היא כלי עזר עצום למהלך הלידה והיא קשורה ומשפיעה על רצפת האגן מערכת העיכול, מערכת הרבייה והעובר שבתוך הרחם.
תרגול יוגה לנשים בהריון עובד גם על המערכת ההורמונאלית ועל מערכת העצבים, השרירים והמפרקים.
תרגול יוגה מקל משמעותית על כאבי גב ומפחית עומס בחגורת הכתפיים, הנוצרים במהלך ההיריון עקב שינוי במרכז כוח הכבד והיציבה של הגוף.
תרגול יוגה בהריון מלמד עבודה עם השרירים המייצבים בגופך ובכך משפר את היציבה.
הוא מאפשר תנועה נכונה לגוף, מפחית עומס ומשחרר מתח, אך גם מחזק את הגוף ורצפת האגן. התרגול הגופני גם מכין אותך ללידה ומלמד תנוחות ותנועות למהלך הלידה.
במהלך התרגול תלמדי עבודה נכונה עם רצפת האגן ועל הקשר שבין הנשימה ורצפת האגן, תלמדי כיצד לחזק את רצפת האגן לקראת הלידה וכיצד לשקם אותה אחרי הלידה.
תרגול יוגה לנשים בהריון מרגיע, וממלא באנרגיה אך בראש ובראשונה הוא מאפשר רגע שקט רגע שבו את יכולה להיות קשובה לעצמך.

את בהריון? התקשרי ובואי לשיעור ניסיון

למידע נוסף אודות יוגה לנשים בהריון צרי קשר

טלי מורה, מורה ליוגה נשית

 
   

[ חזרה ]
עמוד הבית אודות מערכת שיעורי יוגה סרטוני וידאו גלרייה המורות שלנו סדנאות יוגה נשית יוגה ויציבה וינייאסה יוגה יוגה לתמיכה בטיפולי הפוריות ליווי נשים בטיפולי הפוריות תרגילי יוגה לנשים בהריון יוגה לילדים פילאטיס אשטנגה יוגה יוגה נשית לגיל המעבר הילינג תנוחות יוגה מדיטציה מאמרים המלצות מושגי יסוד שאלות תשובות צור קשר